Sayfalar

28 Ağustos 2010

canlı buldumbuldum.com


Perşembe günü bir arkadaşımın doğum günüydü -iyi ki doğdun,iyi ki varsın,iyi ki hep yanımdasın :) - , Kanyon'da bir şeyler yapmayı plandık. Sinema bitimi ile iftarın arasında da Kanyon'da dolanırken farkettik ki Kanyon'un B1 katında - metrodan çıkıldığındaki ilk kat - bulunan Paşabahçe,Makrocenter tarafınki kiosklardan kapanan mantıcının - cidden çok kötüydü mantısı ,kapandığına şaşırmamak lazım - yerine BuldumBuldum.Com 'un kiosku açılmış .

BuldumBuldum.Com'a girdiğimde gördüm ki Avrupa yakasında Kanyon'a mağaza açılırken ,Anadolu yakasında da Capitol'e açılmış.Onlara da farklı hediye peşinde koşturanlara da hayırlı olsun :)

**daha önce paylaştığım sivrisinek kovar'ı gördüm ama galiba bilinçaltım görmezlikten geldi çok ilgilenmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder