Sayfalar

15 Ağustos 2011

atalarımız da eskiden göçebelermiş; kan çekiyor efenim!

Evettttt ,6 buçuk aylıık rahatlığım gün itibariyle uzunca bir süreliğine- hatta emekliliğe kadar bile olabilir- sona ermiş durumda. -depresyon minibüsündeyim; sağda inecek var efenim, müsait bir yerde lütfen!
sömestr tatiliydi ,erasmus hazırlıklarıydı,erasmustu,Türkiye'de gezmelerdi derken tam 27 ocaktan beri tatil yapıyormuşum, bugün sabah 7de staja başlamamla gerçek hayata sıkı bir dönüş yaptım.
Artık yerleşik hayata geçiyorum efenim.Temmuzdaki kat ettiğim yollar - Graz'dan çıkıp Venedik,Barcelona,Valencia,Sevilla,Milano'dan sonra Türkiye'ye dönüp Tekirdağ-Konya-Bodrum-Konya-Tekirdağ yapınca bünye tam 40 gün sonra yerleşik hayata geçtiğine de seviniyor pek tabi :)
not: tüm yollarda bana eşlik eden sırt çantam hala sağlam olsa da emektar valizim artık emekliğe ayrılmak istiyor.

gezi yazısı yazmayacağım, öyle orayı gezdim şunu gördüm vs. diye. fikrimi isteyenler danışabilirler seve seve şu yazdığım yerler hakkında öneri veririm; hem de en bolundan =)
ufak tefek estanteneleri de aklıma geldikçe sizinle paylaşacağım efenim :)
kalın sağlıcakla =)

notunnotu: sevgili yol arkadaşım nildenb iyi bir bloger'dır efenim bakmak gezmek isterseniz
tıklayınız
efenim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder