Sayfalar

2 Ağustos 2012

İyi ki doğdum beeenn!

Kim "doğum günleri bence anlamsız bir şey " derse bilin ki en çok o doğum gününün kutlanmasını ister. Söyleyeyim :)



Eskiden birçok kişinin doğum gününün yazılı olduğu bir ajandam vardı. Herkesinkini es geçmeden kutlardım, ama şimdi facebook var ondan doğum günü hatırlamanın da zevki kaçtı. 
Neyse ben doğum gününü ısrarla facebook'a yazmayanlardanım, sadece hatırlayanlar kutlasın. En güzeli...
- sonra facebook'tan twitter'dan "Hatırlayan hatırlamayan herkese çok teşekkür ederim." gibi iğneleyici sözler de söylemenize gerek kalmıyor ;)

Bu sene final tatilinin son gününe gelmesi, hemen ertesinde final,ödev,teslim dönemi sebebiyle doğum günüm pek bir araya kaynadı. Kutlayamamıştım. Taa ki iki hafta öncesine kadar...

2 hafta önce Taşkışla'dan arkadaşlarımla buluşmamda bir anda pastalar beliriverdi. Masadan bir arkadaşım "kimin doğum günü?" diye sordu. Ortada 4 ufak pasta duruyordu. Ben de gayri ihtiyari "Büş ile Mebiss'in" dedim. Sonra bir baktım benim de adım yazılı. 


Sert şekerden oluşan, yenebilen ama tadı çok kötü olan (  :) ) kartlar Özsütten, Yazılar da onlardan. ama  Büş'ün adının yanındaki Çakıl silüeti, Mebiss'in adının yanındaki Kelebek şekli ve benim kartımda çizili olan şiş ve yumak sonuna kadar Kuzu Derya ve Canayus'un eseridir.

Biraz şok biraz mutlulukla doğum günüm de kutlandı.  2 ay geç de olsa 23. yaşımın ilk pastasıydı , iyi ki varsınız kızlar :)



Geçen sene de Graz'da olmam - ve doğum günümün facebook'ta yazmaması -sebebiyle doğum günüm gene kutlanamamıştı. Hatta o gün iki kişinin doğum günü kutlamasına da gitmiştim ya neyse :)
Bu görsel de benim kendi doğum günüm için 21. yaş günümde çekilen bir fotoğrafımdan yaptığım basit bir şeyler.. 
Niyet geçen sene bloga koymaktı ama kısmet bu seneyeymiş :)


Uzun lafın kısası: siz siz olun sevdiklerinizin doğum günlerini geç de olsa kutlayın =) - gecikme konusunda da seneye yaklaşmayın pek tabii ki de ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder