Sayfalar

29 Ekim 2010

Sosyal Ağ filminden arta kalanlar

Bir kavga nelere yol açabilir ?
Peki ya bloga girilen bir yazı - post demek istemedim-

Bilmem izlediniz mi ama , iki soruya verilen cevapların ortak kümesindeki yer alanlardan biriymiş TheFacebook, şimdiki adıyla Facebook.

Facebook'un kurucularından Mark Zuckerberg'in şimdinin fenomeni olan Facebook'u kurduğu vakti anlatıyor .

Oturup size film özeti ya da yorumu yapamayacağım, pek iyi değilim çünkü bu konuda.
Blog diyince gene arada bir hatırladığım blogum geldi . Yok cidden canlandıracağım bu sefer :)

İzleyen listemde yer almayıp izleyenleri de sayarsak 2 elin parmaklarını geçmiyor beni izleyenler. Belki de bu yüzden yazmak istemiyorum -izleyenlere sözüm yok,sadece onlarla zaten paylaşabiliyorum gibi düşünüyorum herhalde bilinçaltımda.-
Ama yok ben bunu canlandırcam :)

sevgilerle
kalın sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder