Sayfalar

26 Şubat 2011

gitmek

hep gitmek ile gitmemek arasında gidip gelirken sonunda gitmenin en haklı sayılabileceği bir şekilde gittim.
_bilmeyenler için_ Erasmus öğrencisi olarak Avusturya'nın ikinci büyük şehri olan Graz'dayım bu dönem.İkinci büyük şehri filan yalan bildiğin bir köy- köyü küçümsemiyorum yanlış anlaşılmasın sakın.
gitmek için çok kararsızdım. hep arkamda bırakacaklarımı düşünmüştüm.sanki istanbul'daki hayatımı 6 aylığına donduracakmışım gibi geliyordu. sanki benim için donacak da diğer insanlar için aynı kalıp devam edecekti.neyse karar vermem gerekiyordu.karar verdim geldim buraya.
gelmek çok farklı. hep o arkada bırakacaklarımı düşünüyordum ya,gelmek bu bakıma daha iyi oldu.arkada bıraktıklarını cidden ben arkamda mı bıraktım yoksa onlar mı beni çoktan bırakmıştı onu öğreniyorsun_ evet öğrenmek bazen de acı verir.
kimseyi yargılayamam herkesin ayrı bir telaşı var,evet benm de vardı istanbul'dayken,hem de çk telaşlıydım. ama hiç de o kadar telaşlı olamadım.
kimse bu dediklerimin tamamını direk olarak üzerine alınmasın.sadece yorgunlukla birlikte toparladıklarımdır bunlar.ufak tefek şeylerin toparlanması.

neyse ben çok düşündüm gene.

köyümden sevgilerle
medihanim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder