Sayfalar

2 Aralık 2011

Ben vazgeçtim!

Yaz sonunda fırsat sitelerinden birinden Yunus gösterisine bilet aldım ,hem de 5 tane. Ailecek gidecektik, abim yan çizdi gerçi ama olsun. Fırsatın bitmesine 4 gün kala toplandık gittik İstanbul Dolphinarium 'ya - Avrupa'daki en büyük kapalı yunus gösteri merkeziymiş. Hayatımda ilk defa Valencia'da açık bir havuzda izledim yunus gösterisini. Avrupa'nın en büyük kapalı merkezi diyince yaklaşık onun gibidir heralde dedim. Gidince az biraz hayal kırıklığına uğradım , mekan konusunda sakın gösteri hakkında düşünülmesin :)

Merkezin adı Dolphinarium , yani İngilizce yunus demek olan "dolphin" den geliyor. İsim azcık yanlış olmuş ondan çünkü içeride Balina, Mors ve 2 Yunusun gösterisini izliyorsunuz.




8 yaşında 700 kilo Sara! Koşup sarılasım geldi. Bir hayvan bu kadar mı şirin olur!






Sara mekik ve şınav çekerken



Burda da tango yapıyor, ben tam yakalayamadım azcık flu çıktı ama olsun.

Gelelim benim bu gösteriden sonra nelerden vazgeçtiğime !
Eylül ayında spor yapmaya başladım müthiş bir hevesle -gazla demek daha doğru olur ama olsun heves diyeyim ben :) . Cidden hamlıktan değil vakit bulamamaktan bıraktım ,ama biliyorum adam akıllı devam etseydim hamlıktan bırakırdım. Zaten 800 kilo bir hayvan şınav -mekik çekerken ben başaramıyorsam bırakayım.

Bir de tango mevzusu var, tangoyu bırakalı çok oldu ama başlamayanlar belki vazgeçerler başlamadan diye yazdım onu da.

Şaka bir yana da siz bu gösteriyi izlemekten vazgeçmeyin, hoş değişik bir anı. Çıkışında da yunuslarla ya da Sara ile fotoğraf çektirebiliyorsunuz. giderseniz siz çektirin ben çektirmedim, üzüldüm sonra.
devamı için de buyrun istanbuldolphinarium

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder