Sayfalar

23 Eylül 2013

Pardon, Rica Etsem de Gitmeseniz !?





Yeri geldiğinde gayet ciddi bir insan olabiliyorum; ama şayet bu tutum işime gelmezse konuyu alakalı-alakasız şeylerle dağıtabiliyorum. Bu tutumumu en iyi bilenlerden biri de kuşkusuz ki Ezgi ile Fuat idi- ki Ezgi lisede 5 sene boyunca benim sıra arkadaşlığımı yaptığı için bu tutumlarımı en yakından yaşayanlardan biridir :))

Bu sefer de gene gayet ciddi bir durum ile karşı karşıyaydık: Ezgi ile Fuat'ı okuyup okuyup yüksek mühendis olsunlar diye Münih'e gönderiyorduk. Vedalardan hiç de haz etmeyen biri olarak kendimce konuyu dağıtıp veda etmek istedim; hem de konuşmadan sadece susarak !  




Biraz açıklamak gerekirse :)
1 numara: İkisi de Münih'e turistik amaçlı olarak 3-4 sefer gidip gelmiş olan insanlar. Bence hobi olarak gitmeye devam edebilirlerdi.
2. numara: Yüksek mühendis olarak dönmeleri hepimizin isteği pek tabii ki de !
3. numara: 10 günlük bayram tatili OktoberFest'e geliyor die sevinirken zamanında işsiz güçsüz olan bana vize vermezler diye gitmekten vazgeçtim.Neyse OktoberFest'14  e artık kısmet :) (araya da hemen işe girdiğim bilgisini de girdim ;) )



Fuat ile Ezgi'yi az biraz tanıyan birinin gayet güzel anlayabileceği iki başlık efenim bunlar.


ve son olarak içimdeki arabesk insan konuştu.  

dipnot: dövizleri gören şef garson  "Her şeyi yazmışsınız.Keşke 'Bize Bakmıyosunuz' diye de yazsaydınız." diye öneride bulundu. Gelişlerindeki hazırlayacaklarımdan biri hoop banko cepte ! ;) 





Su gibi gidip gelin inşallah! 
Doktoraya salmam; şimdiden haberiniz olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder