Sayfalar

10 Temmuz 2014

Defterime kedi konmuş

Üniversitedeyken eskiz ve not defterlerimin kapaklarına birşeyler yazar çizer fabrikasyon kılıfından kurtarmaya çalışırdım. Boyaların üzerine koyucu  yapmadığım için ya çantamı ya a elimde tutarken elimi boyardı.




Kanaviçeden kitap ayracı yaptıktan  (klik) sonra "neden defter kılıfı da olmasın?" sorusuyla baelirdi aklımda.
Defterin boyutlarına yakın bir işleme yaptıktan sonra kumaşı silikonla defterin üzerine yapıştırabilirsiniz. Ben üzerine motifi sınırlandırabilmek adına defterle aynı renkte olan saten kurdela ile de çerçeve oluşturdum.



İlk dememem ufak bir defter üzerinde yaptım. Küçük not defterleri en iyisi. 
İnsan daha iyi hatırlıyor; insana daha iyi hatırlatıyor.

                                                

Kendim yaptığımdan bitmesin diye yazmaya da kıyamıyorum.
Yeni yılın ilk haftasında yaptığım bu defteri hala tam olarka kullanmaya başlayamadım. 


Ben bu defter fikrini çok sevdim. Aaa ben defteri de yapayım. Hadi bakalım Mediah ;) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder