Sayfalar

23 Ağustos 2014

neşe > fondöten

İlk fondötenimi 23, ilk pudramı 25 yaşında aldım dersem makyaj ile aramdaki ilişkiyi gayet rahat çözebilirsiniz sanırım.


Öyle ki bu seneye kadar göz kalemi ve rimelleri bitiremeden kaybediyordum. Makyaj malzemeleriyle ilişkim bu kadar az olunca haliyle güzel bir makyaj çantasına da ihtiyaç duymuyordum, zaten istediğim gibi de bulamamıştım.

Aklıma koyduğumu o vakitte yapmam gerekiyor ya illa (!) Pazar akşamı 11 sularında ertesi gün 8'de iş başı yapacak olmama aldırmadan çıkardım alet edavatı. Sonuç da bu oldu. Kendisini makyaj cantası olarak yapmıştım ama geçen gün dışarı çıkarken yanıma da aldım. Pek de sevdim :)



Cildim o kadar problemli olmasına rağmen makyajla aramızın pek iyi olmamasının tek sebebi bu, üşengeçlik ile inanın hiç bir ilgisi yok :p




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder