Sayfalar

12 Kasım 2014

pastırma (a)yazı

Sizi bilmem ama,1 haftadır süregelen pastırma yazı-ya da ayazı olduğunu söyleyenler de var- bana pek bi' iyi geldi,
Garip bir neşe doldu içim.
2 aydır yaşadıklarımı alışmak zorunda oldğum yeni düzeni aklımım bir köşesine atıp da en ufak şeylerden mutlu olma hali vardı.

-Balat'ta bir kilisenin bahcesinde yetiştirilen Faya bitkisinden bir dal almış gelmiş.  Konuşmanın ortasında " 2 yaprağını al  cüzdanına koy, bereket getirirmiş" dedi. Kokuyor mu, kokusu neye benziyor; yeni bir bitkiyi keşfederken mutlu oldum.
- aileye yeni katılan ufaklığın bakışını gördüm,  Yeni hayatlar, yeni umutlar gördüm; yeni gelenimiz için mutluluktan yaşardı gözleri bu sefer diye mutlu oldum.
-falında istediğini görmedim, hatta olmaz bu iş dedim diye trip yedim..  Başka tripleşecek herhangi bir konumuz yokmuş dedim mutlu oldum.
-aşure vakti gelmiş, benim 40 çeşitlisini sevdiğimi bilen "Mediha bak sana ayrı yaptık, böyle seversin" diyecek canımdan çok sevdiklerim var diye mutlu oldum.
-2 aya kadar çok şekerli içiyorum diye içmekten çekindiğim çayı artık şekersiz iciyorum; çayı muhabbetiyle tatlandıranlarım var diye mutlu oldum.
-Öyle ki çalıştığım  proe için gelen her numuneyi paketini açarken hediye paketi açıyormuşum gibi mutlu oldum :)

Pastırma (a)yazının son günleri ama olsun, insan mutlu olmak istesin yeter ki...
Mutluluğunuz daim olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder