Sayfalar

2 Mayıs 2015

babasının kızı / made in Turkey !

Kasım 2013: Aldığı kıyafetin dikiş hatasını 2 metre ileriden anlayan, modelinden önce kumaşın küçük bir kısmını çekiştirip ya da ip içeriğine bakıp çekip ;süner,tüylenir gibi yorumlar yapan, buna bu kadar para mı verilir bunun kumaşının kilosu  X lira  diye yorum yapıp aldığın şeyin tüm hevesini kursağında bırakan tekstil kökenli babaya sahip kızlar hadi gelin birleşelim!
Zira bir süre sonra alışverişteki yegane amacın aldığın kiyafet icin için babanın "iyi fiyata almışsın" demesi oluyor; hele ki aldığın fiyat onun tahminin yarısı çıkınca aldığın kocaman bir aferin var ki sanki hiç anlamadığım anlamadığım konudan fizik sözlüsüne kalkmisim da 100 almışım gibi yüzümden mutluluk saçılıyor.

----------------------------

kasım 2014:  neredeyse bir sene olmuş bu yazıyı yazalı , taslakta kalmış bitirmemişim.
Şimdi ihtiyacım olanı bile almak istemiyorum, çünkü eve geldiğimde "Baak ne aldım?"  diye fiyat/kalite onayını alabileceğim , "ya bunu aldım ama emin olamadım iyi midir? " Diye danışacağım , ya da çok beğendiğim ama asla o paranın verilemyecegini bildiğim şeyi göstermemeye çalıştığım 40 senelik tekstilci Babam bu soruların cevabıni asla veremeyecek.

------------------------------

Nisan 2015: buğu bugün annemle bir şeyin fiyatını konuşurken " yok artık o kadar para vermedin di mi?" diye sordum " ardından ben babamın kızıyım , böyle fiyatlarla gel" dedim. karşılıklı gülüştük.

---bu yazı 1,5 senedir taslaklarda duruyor,kaç sefer açıp  yayınlamak istedim ama hep bir şeyleri eksik geldi ; uygun fotoğraf bulamadım, sonunu getiremedim ekledim çıkardım hiç olmadı hep eksik kaldı; kısaca bir türlü yayınlayamadım. ---

hep zaman kavramından bahsediyordum ya ; sanırım zaman geçmiş günleri saymayı bırakınca daha hızlı geçiyormuş. babam olsa şöyle derdi, şöyle yapardı diyip göz yaşı tebessüm karışık garip bir duygu yaşamaya başlıyormuşsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder