Sayfalar

28 Kasım 2009

kilo vermenin 3. formülü

tee lisedeyken bir arkadaşım "kilo vermek istiyorsan ya aşık olacaksın ya grip " demişti. yıllar geçti ama bu formül aklımdan çıkmadı. bir ara buna hak verir gibi oldum .ama bu sabah mutfakta abimle ikimize kahvaltı hazırlarken farkettim ki bu formülün üçüncü maddesi eksik : yemek yapmak
aşçı yemeğini yaparken kokusundan doyar derler ya cidden öyle. hele bir de yeni yeni yemek yapmaya başlıyorsanız -çok şükür o safhanın bir kısmını geçtim neyi yapıp neyi yapamayacağımı biliyorum- ya da annenizin tüm ısrarlarına rağmen kendi tariflerinizi üretmeye pek bir meraklıysanız -benim gibi =)- yaptığınız yemeğin büyük bir kısmını yemiyorsunuz. he yok iki grupta da değilseniz zaten yemeği yaparken tadına tuzuna bakmaktan karnınız doyuyor ya da hiç gerek yok kokusu karnınızı doyuruyor.he bir de stres atma yönü var ,ki bu şekilde daha rahat kilo veriyorsunuz .
benim gibi yemek yemeye aşık olan bir insana bile söküyor bu yöntem. her ne kadar ilk başlarda mutealist bir yaşam gibi görünse de ilk başlarsa zamaan geçtikçe etrafınızın kilo alıp sizin kilo vermeniz ya da stresten uzaklaşmanız ile parazitliğe doğru gidebilir. aman çevrenizdekileri uyarmayın bu konuda =P

yaşasın yemek yemek'ten sonraki sloganımız "yaşasın yemek yapmak!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder