Sayfalar

18 Mayıs 2010

ansızın !

bugün apayrı iki arkadaşımla apayrı yerlerde ucu bir yerden "ansızın"a varan konular konuştuk .

aklıma esti bir anda aklıma gelen kişilere yazı yoluyla üç-beş arkadaşıma "ansızın diyince aklına gelen ilk şeyi söyle" dedim .


*trenden hiç haz etmeyen ve bugün gitmek konusunda konuştuğum arkadaşım: tren ,çok hızlı diye

*bana ilk ve tek şemsiyemi hediye etmiş olan arkadaşım: şimşek -bugün ıslanmamış ama :)

*finalleriyle uğraşmakta olan arkadaşım: öyle kitlendim ki on dakikadır bekliyorum bi daha okuyunca aklıma belki bir şey gelir diye :)

*geçenlerde ansızın aldığı habere çok kızan ve üzülen bir arkadaşım: korkmak -aniden olan şeyden korkarım ben.

ama benim için aklımdan geçeni en iyi şekilde tatmin eden iki cevap ise şarkı sözlerinden geldi

*aylardır erkek arkadaşından çiçek bekleyen arkadaşım: bir gece ansızın gel yine , elinde mor çiçeklerle =)
-evet birilerine bir şeyleri hatırlatmak lazım :)

ve

*kendisi kabul etmese de içinde bulunduğu şarkı sözünü yansıtan arkadaşım:birdenbire, ama Leman Sam da olabilir dedi Gönül şarkısında sadece bir sefer geçen "ansızın" sözü için . evet karşısına durup durup "ansızın" çıkan çıkan kişi aklından geçiyordu gene muhtemelen.

aklımdan geçeni nasıl anlatsam diye düşünürken "ansızın"ı konuştuğum arkadaşlarımdan biri cevabına parantez içinde " şu anki ruh durumumdan kaynaklanıyor belki ama " diye başladı. evet amacım buydu, sadece "ansızın" ı biraz biraz birilerine göstermekti :)

hepiniz , iyi ki varsınız :)
söz cevabın kimden geldiği hepsi bana, he anlaşılır onu bilemem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder