Sayfalar

23 Mayıs 2010

Kalksam bilgisayar başından

bugün bir arkadaşımla konuşurken "evde oturmak bana çok yaramıyor , Derya Baykallığım tutuyor" dedim . Cidden de öyle :
Yarına olan teslimim için 2 gündür evde kanepeye pineklemiş bir durumda çalışıyorum. Bir iki saatliğine dışarı çıkıp hava almak dışında zorunda kalmadıkça kalkmıyorum. Gene teslimin bir parçası olan postere koymak için küçükken çizdiğimiz gayet basit güneş çizimi arıyordum ki karşıma önce Burcu Güneş'in bu fotoğrafı çıktı






dikebilir miyim ki diye sordum kendime .










bir de Sun diye aratayım derken


Koo Hye Sun adında bir Japon artistin fotoğrafı çıktı.Son zamanlarda GittiGidiyor'dan Japon stili kıyafetleri takip eden ben, Üstündekine fena vuruldum.
Fena örgü öresim geldi .







Finallerim ,teslimlerim bitse de staja kadar bir şeyler yapsam kendime :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder