Sayfalar

30 Kasım 2013

hayata azcık tat katmak lazım !

Azcık tatlı bir şeyler yiyeyim derken kendimi üçlü kinder sürpriz paketini peş peşe açarken buldum.
24 yaşında 4 yaşında bir çocuk gibi saldırdım da diyebiliriz :D 
Tatlı konusunda hızımı alamayıp bir sonraki yiyeceğim tatlıyı süslemek için tarçın kavanozuna uzandım ki tatatatammm!!! Evreka!


Daha önceden kinder surpriz yumurta kapılarına boncuklarımı koyuyordum, ayrı ayrı tutmak için rahat oluyordu. Ne zamandır ufak tuzluk biberlik arıyordum, istediğim gibi bulamıyordum ki , dedim neden kendim yapmayayım ;) 

Ucu ateşte ısıtılmış kalın bir iğne ile üstünde istenilen kadar delik açılır. 


İçine istediğiniz baharatı koyup kullanabilirsiniz. -karabiber, tarçın gibi küçük taneli baharatlar olması daha kullanışlı olur.

Ve baharatlık kullanıma hazır :)

Tabii ki de öylece, sade bir şekilde  bırakmadım. Evde bulduğum eski kumaş parçalarından etek kravat, boncuklardan da birer çift göz.  
Tatattaaamm ! Bu şirin minions'tan bozma baharatlıklar oldu.


Sakın somurttuklarına bakmayin siz onlarön. Sadece kullanılmayı bekliyorlar ;)  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder